Zuid-Oost Azië

18 december 2012 - Breda, Nederland

Hallo iedereen,

Terwijl iedereen zich aan het voorbereiden is op Kerst en Oud & Nieuw, bereiden wij ons voor op onze grootste reis ooit. Vanaf 5 januari 2013 zullen wij naar verwachting 4 maanden in Zuid-Oost Azië gaan rondreizen. Naar verwachting inderdaad, want er is alleen een single-ticket geboekt; van de terugreis is zowel de datum als de bestemming nog niet bekend.

Het plan is dat we vanaf Ho Chi Minh City (het vroegere Saigon) in Vietnam naar het noorden reizen, vanaf daar Laos in gaan en via de Mekong-rivier weer naar het zuiden afdalen naar Cambodja. Daarna staan Thailand en Indonesië op het programma.

Hoewel we samen al in China geweest zijn en Stephanie 2 maal in Thailand is geweest, zal dit een geheel nieuw avontuur zijn met een hoop nieuwe landen en nieuwe indrukken.

De tas met de 'niet-te-vergeten-spullen' staat inmiddels al klaar en begint al aardig vol te raken.

Via de site zullen we hopelijk met enige regelmaat een update kunnen geven van onze belevenissen aldaar.

Groetjes en alvast fijne feestdagen gewenst!

Jordy & Stephanie

1. Lindsay:
    19 december 2012
    Ben zoooo jaloers!!!!
  2. Karin..B3 voeding:
    7 januari 2013
    Hallo Jordy & Stephanie heel veel plezier met jullie reis ! Geniet ervan en wij gaan genieten van jullie reisverslagen.
    groetjes Karin.