Farao's en de Rode Zee

27 februari 2010 - Rotterdam, Nederland

Alweer een tijdje geleden dat mijn reisblog actief was, maar daarom hopelijk nog niet vergeten. De vorige post sloot ik af met het bericht dat Klaas en ik de volgende keer weer 'gewoon' naar Afrika zouden gaan, echter, dit pakt nu een beetje anders uit. Gezien de titel kun je al raden wat nu de bestemming is: Egypte! Dus Afrika, hetzij in een andere vorm, is nog immer de bestemming; de reisgenoot is alleen niet Klaas, maar dit keer zal ik samen met mijn vriendin Stephanie de oneindige zandduinen van de Sahara, de onmetelijke pyramides van Gizeh en de wonderlijke submarine flora en fauna van de Rode Zee gaan beleven.

In het reisschema op de kaart is te zien waar we op welk moment zijn. Het tijdbestek is zeer kort te noemen: slechts een week, maar de indrukken zullen er waarschijnlijk niet minder om zijn. De tas is ingepakt, de camera opgeladen en de Lonely Planet al bijna in mijn geheugen. Morgen start het vliegtuig (met windje mee, gezien de storm die verwacht wordt ;)) en zal ik via dit reisblog iedereen die dat wil van verhalen en foto's voorzien.

Jordy

1. Cindy:
    27 februari 2010
    Hee leuk weer eens iets vermakelijks te lezen.
    Veel plezier met je nieuwe vriendinnetje...
    Waar heb je klaas gelaten dan??? :)
    Grtz Cindy
  2. kirsten:
    Hee Jordy!

Leuk leuk, nieuwe verhalen!

Veel plezier!

xxx Kirsten
  3. Tim en Kim:
    Doc!

Heeeel veel plezier in Egypt! Snel nog even een reisje gepakt? Lekker hoor! Ik spreek je daarna weer.

x
  4. Lindsay:
    28 februari 2010
    een bedankje naar je reisadviseuse had wel gemogen:P
    haha have fun!

xx
  5. Fenneke:
    28 februari 2010
    Veel plezier!

hoop dat je in deze korte week niet te veel besteed aan bloggen en vooral later pas de foto's erop knalt!
    Dus als je dit in egypte leest> GA NAAR BUITEN, geniet van je vrije tijd (en gezelschap!)

groet,

Fenneke
  6. joke visser:
    1 maart 2010
    have fun.vergeet even de dikke dames en heren met knieen en heupen van haldol city...grusse aan de stephanie.
  7. Jacomar:
    2 maart 2010
    Hey,

Geniet lekker van je vakantie!! Egypte is zeker de moeite waard. Vooral de wondere onderwaterwereld is prachtig (en goed vast te leggen met kruidvat onderwatercamera ;-) We wachten op de foto's!!
    Liefs Jacomar & Martin